> WAŻNE INFORMACJE ODNOŚNIE IMPREZ <
Jak kupować?
Jak kupować?

Przed dokonaniem zakupu nie zmuszamy Cię do założenia konta użytkownika w naszym serwisie! Dzięki temu od razu zyskujesz dostęp do wszystkich imprez oferowanych w serwisie. Bez rejestracji od razu przechodzisz do rezerwacji biletów na wybraną imprezę!

1. Pierwszym krokiem przy zamawianiu biletów jest znalezienie konkretnego wydarzenia, które Cię interesuje w naszej ofercie. Poruszanie w serwisie jest na tyle intuicyjne, że wszystko wykonujemy kilkoma kliknięciami. Interesującą Cię imprezę możesz odszukać również za pomocą wyszukiwarki znajdującej się na samej górze naszego serwisu. Tutaj możesz wybrać zarówno miasto, które Cię interesuje, jak również zakres dat wydarzeń, które odbędą się w interesującym Cię terminie. Istnieje również możliwość wyszukania interesującego Cię wydarzenia po jego nazwie. To wciąż nie wszystko! Możesz wyszukać w serwisie wszystkie wydarzenia, które odbędą się "dziś", "jutro" ewentualnie w najbliższy weekend! Wszystko jednym kliknięciem!

2. Po wybraniu interesującego Cię wydarzenia zostaniesz przekierowany na stronę dla danego terminu. Uzyskasz tutaj wszystkie interesujące Cię informację odnośnie wybranego wydarzenia. 

3. Kolejnym krokiem jest dokonanie wyboru miejsc, aby to uczynić klikamy KUP BILET. System przekieruje Cię do podglądu sali na której odbywa się wydarzenie. Wyboru miejsc dokonujemy klikając w miejsca, które Cię interesują. Wybrane miejsca podświetlą się w kolorze czerwonym. Zawartość koszyka będzie też widoczna na samej górze na pasku, aby zrezygnować z biletów dodanych do koszyka, usuwamy je w ten sam sposób jak je dodaliśmy. Nic prostszego!

4. Jak już jesteś zdecydowany na wybrane miejsca, klikamy PRZEJDŹ DO ZAKUPU. System poprosi Cię o podanie danych, które będą widoczne na biletach, czyli imię i nazwisko. Konieczne jest również podanie maila, na którego otrzymasz potwierdzenie zamówienia oraz po dokonaniu płatności bilety. Natomiast dane kontaktowe wypełniamy aby w razie problemów z zamówieniem moglibyśmy się z Tobą skontaktować. Następnie wybieramy sposób płatności, czyli przelewy24 ewentualnie dla przelewów zagranicznych PayPal. Akceptujemy regulamin i przechodzimy do płatności. 

5. W ostatnim kroku pozostaje Ci już tylko wybranie ikony banku, w którym posiadasz konto. Po wybraniu zostaniesz przekierowany na stronę logowania do banku. Po zalogowaniu do banku pojawi się wypełniona od razu karta przelewu i wystarczy potwierdzić przelew.

6. Po dokonaniu płatności, jeśli wszystko zostało wykonane prawidłowo bilety powinny pojawić się na podanym przez Ciebie mailu w ciągu 5 minut! Jedyne co pozostaje Ci to wydrukować bilety i udać się na wydarzenie! Jeśli z jakiegoś powodu coś poszło nie tak, a przelew wyszedł prosimy o kontakt mailowy na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.